VPBX

W ramach WWRPO, Tempus Telecom zakupiło innowacyjny system informatyczny wykorzystujący VPBX (wirtualna centrala telefoniczna), co pozwala na integrowanie wielorodzajowych informatycznych i telekomunikacyjnych podzespołów funkcjonalnych, zapewniających innowacyjne funkcje komunikacyjne pomiędzy technologią VPBX a technologiami teleinformatycznymi i telekomunikacyjnymi, takimi jak VoIP, GSM, CRM oraz aplikacji zarządzającej.

Korzyści wynikające z wdrożenia usługi VPBX

  • personalizowana oferta – dopasowane rozwiązanie (rozbudowany IVR, telekonferencje, rozmowy wideo, poczta głosowa, serwer fax, moduły call center, aplikacje głosowe dostępne z komputera lub telefonu komórkowego).
  • rozwiązanie VPBX jest komplementarną usługą telekomunikacyjną dopasowaną do potrzeb zarówno małych jak i dużych przedsiębiorstw 
  • redukcja kosztów i oszczędność czasu
  • łatwe użytkowanie, elastyczność i wygoda
  • nieograniczony zasięg